Powiedz Tak papeterii ślubnej #4

Zapraszam dziś na czwartą odsłonę serii postów, które ułatwią Wam poszukiwania wymarzonej papeterii na Wasz ślub!

Mam dla Wasz również kilka niespodzianek, w tym - kolejny konkurs!


SONYA DESIGN


Delikatna, elegancka papeteria ślubna od Sonya Design.
Nazywam się Sofya, mam 24 lata, pochodzę z Białorusi. Maluję od dzieciństwa. Ulubiona technika - akwarele. Z zawodu jestem architektem krajobrazu, ale od dawna interesowałam się projektowaniem graficznym. Chciałam połączyć w jakiś sposób trzy moje największe pasje w życiu: malowanie, projektowanie graficzne oraz rękodzieło i tak powstała moja wymarzona firma - Sonya cards design (projektowanie papeterii ślubnej i okolicznościowej). W projektach zaproszeń wykorzystuje tylko i wyłącznie namalowane przez mnie ilustracje (nie są to kupione wzory), także wykonuję koperty ręczne. Zakres cen: od 6.00 zł do 20 zł za sztukę.


NA HASŁO "BRIDALBLOG" OTRZYMACIE PERSONALIZACJĘ GRATIS (DO KOŃCA LIPCA )!




Papeteria ślubna z motywem boho od Sonya Design.
SONYA DESIGN





LOVE ME PAPER


Eleganckie, delikatne winietki od Love me paper.

Love me Paper to mała, kameralna pracownia, w której powstają ręcznie wykonywane zaproszenia. Moja droga z papeterią ślubną wcale nie była taka prosta i oczywista. Wraz z wiekiem, doświadczeniem oraz pewnym rozeznaniem w branży ślubnej doszłam do konkretnych przemyśleń odnośnie tego co chcę oferować przyszłym Parom Młodym. Zaproszenia i dodatki, które mam obecnie w swojej ofercie to doskonały wybór dla Par, które są zmęczone pewnym przesytem i pewnego rodzaju przerostem formy nad treścią ;). Projekty są lekkie, nieprzekombinowane, ale zarazem ciekawe i nietuzinkowe. Całkowicie się identyfikuję z moją papeterią - tworzę projekty, drukuję je, wycinam i kompletuje zamówienia. Wzory Love me Paper to przede wszystkim kwiatowe kompozycje, które idealnie uzupełniają się z najważniejszym elementem zaproszenia ślubnego - treścią.


Każda Para, która powoła się na hasło "BRIDALBLOG" otrzyma 20% rabatu na całą papeterię ślubną (od 10.08) do końca sierpnia!


Przepiękna delikatna i elegancka papeteria ślubna od Love me paper.
Delikatne zaproszenia ślubne oraz inne elementy papeterii z motywem kwiatowym od Love me paper.
LOVE ME PAPER  




KARTKI PAPIERU


Granatowa koperta na zaproszenia ślubne z fakturą przypominającą drewno od Kartki Papieru.
Z wykształcenia jestem architektem, potem pracowałam jako grafik, wtedy to wpadłam na pomysł, żeby połączyć pasje do projektowania z własnym biznesem i tak powstał Kartki Papieru.
Inspiracji szukam zawsze i wszędzie, w okolicznych budynkach, w etykietach sklepowych i w naturze. Jeśli chodzi o ceny Naszych produktów to podstawowe zaproszenia można u Nas kupić od 7,50zł w skład wchodzi zaproszenie, karta rsvp i ręcznie robiona koperta. Oprócz zaproszeń mamy w ofercie dużo wzorów coraz popularniejszych ostatnio Save the Date. Sprzedajemy też dodatki ślubne: winietki, menu, numery stołów, plany stołów. Realizujemy projekty Naszych klientów, modyfikujemy Nasze produkty, tak, aby sprostać wizji zamawiających.

Papeteria ślubne (zaproszenia) z motywem różu i złota od Kartki Papieru.

Zaproszenia ślubne z motywem niebieskim i kwiatowym od Kartki Papieru.
KARTKI PAPIERU   


Konkurs do wygrania eleganckie złote winietki od Kartki Papieru.

ZASADY KONKURSU:

Na Instagramie @bridalbloger[link]

1.Polub zdjęcie konkursowe
2.Zaobserwuj konta @bridalbloger[link] oraz @kartkipapieru[link]
3.W komentarzu (na Instagramie) pod tym zdjęciem odpowiedzcie na pytanie: "W jakim stylu będzie Wasze wesele i dlaczego?" :)


Konkurs ten nie jest w żaden sposób sponsorowany przez serwis Instagram. 
Konkurs jest skierowany do osób powyżej 18 roku życia posiadających autentyczne konta w serwisie Instagram (nie założone tylko na potrzebę konkursu). 
Minimalna liczba uczestników konkursu to 2 osoby.

Nagrodą w konkursie jest 80 sztuk winietek przedstawionych na zdjęciu. Istnieje możliwość domówienia większej ilości lecz tylko 80 sztuk jest darmowa (reszta płatna według cennika Kartki Papieru).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger