Moja weselna stylizacja oraz co warto mieć przy sobie jako gość na weselu?

Wiadomo, że kobieca torebka nie ma dna i znajdziemy w niej wszystko czego potrzebujemy, lecz na uroczystości takie jak ślub czy wesele zabieramy ze sobą raczej małą, elegancką torebką. Co więc warto do niej włożyć, aby całe wesele dobrze się prezentować? Już za tydzień wybieram się jako gość na wesele! Nie mogę się już doczekać aż zobaczę jak wszystko będzie wyglądało. Pomyślałam, że przy tej okazji pokaże Wam moją stylizację oraz opowiem co znajdzie się w mojej torebce tego dnia. Zapraszam do czytania i oglądania zdjęć :)

Delikatna różowa sukienka z falbanami w sam raz dla gościa na wesele.


Moją sukienkę już mieliście okazję widzieć przy okazji postu o stylizacjach na śluby i wesela 2018 (link). Zawsze mam trudności ze znalezieniem odpowiedniej sukienki więc zaczęłam szukać wcześnie. Poza falbanami nie ma ona żadnych ozdób więc jest dość minimalistyczna, dzięki czemu będę mogła spokojnie ubrać ją też na inne okazje.


Stylizacja na wesele - różowa sukienka, granatowa torebka i granatowe buty ze złotymi dodatkami.


Granatowe buty na obcasie.


Moje ukochane granatowe buty lekko w stylu retro. Paski, które otaczają stopę dodają bardzo fajnej lekkości i zmysłowości. Obcas nie jest zbyt wysoki, dla mnie idealny na dłuższe imprezy :)


Stylizacja na wesele - różowa sukienka, granatowa torebka i granatowe buty ze złotymi dodatkami.

Torebkę kupiłam pod kolor butów na Zalando. Minimalistyczna i elegancka. Wydaje mi się, że również ma tę nutkę stylu retro.

Stylizacja na wesele - różowa sukienka, granatowa torebka i granatowe buty ze złotymi dodatkami.


Może komuś ta stylizacja się wydawać zbyt prosta, może ma za mało błysku, ale ja wychodzę z założenia, że klasyka zawsze się obroni, a że chce wyglądać elegancko to prostota świetnie się sprawdzi. :)

Stylizacja na wesele - różowa sukienka, granatowa torebka i granatowe buty ze złotymi dodatkami.

Co znajdzie się w mojej torebce?


Na pewno telefon. Portfel niestety się nie zmieści więc wezmę małą saszetkę na klucze, do której schowam trochę pieniędzy, żeby mieć w razie czego na taksówkę oraz drobniejsze banknoty (10,20 zł) gdyby podczas wesela była zabawa w postaci tańca wykupnego :) Oczywiście w obecnych czasach można zamówić ubera, ale warto rozważy ewentualność rozładowanego telefonu.

Zawartość mojej torebki na weselu.


Kolejną rzeczą są wsuwki do włosów. Szaleństwa na parkiecie nie sprzyjają ułożonej fryzurze ;) Warto więc mieć ze sobą kilka wsówek, aby uratować mała awarię na głowie. Do torebki zmieści mi się również składana szczotka do włosów z lusterkiem.

Coraz popularniejsze stają się weselne koszyki ratunkowe (możecie poczytać o nich tutaj ->WESELE: PRAKTYCZNE UDOGODNIENIA DLA GOŚCI), lecz nie zakładajcie, że na pewno będą na każdym weselu. Jeżeli obawiacie się niespodziewanej miesiączki warto mieć przy sobie środki higieny osobistej oraz chusteczki higieniczne. Jeżeli nie Wy to może poratujecie kogoś w potrzebie? :)

Zawartość mojej torebki, którą zabiorę ze sobą na wesele.


Ostatnie dwie rzeczy, które chciałabym mieć przy sobie to moje leki oraz guma do żucia, dla odświeżenia oddechu :) Jeżeli przyjmujecie jakieś leki o stałych porach nie zapomnijcie wziąć ich ze sobą chyba, że nie można ich łączyć z alkoholem ;) Przy okazji warto wziąc coś na ewentualny ból głowy.

Złote dodatki na stylizacji - wsuwki do włosów, kolczyki, torebka oraz pomadka Chanel.

Do mojej torebki pewnie więcej się nie zmieści, ale może do Waszych tak więc mam jeszcze kilka pomysłów:


  • Buty na zmianę w postaci składanych balerin. To świetny pomysł jeżeli wiecie, że nie wytrzymacie całej nocy na obcasach, a nie chcecie brać dodatkowej siatki z butami na zmianę, która nie wyglądałaby zbyt elegancko...
  • Miniaturowy lakier do włosów - bezcenna pomoc przy rozpadającej się fryzurze.
  • Mini zestaw do szycia - w razie pęknietej sukienki.
  • Rajstopy na zmianę.
  • Ładowarka do telefonu, jeżeli koniecznie nie chcecie stracić kontaktu ze światem, a zamierzacie robić dużo zdjęć :)
  • Szminka, mini perfumy - wszelkie akcesoria, które pomogą uratować lub poprawić Wasz make-up.
  • Mini dezodorant lub mokre chusteczki z antyperspirantem jeżeli miewacie problemy z nadmierną potliwością.
  • Plasterki jeżeli Wasze buty są nie rozchodzone i obawiacie się otarć.

Stylizacja na wesele - różowa sukienka, granatowa torebka i granatowe buty ze złotymi dodatkami.


To już wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że podobał Wam się ten krótki wpis. Jestem ciekawa co Wy zabieracie ze sobą na wesela jako goście?


4 komentarze:

  1. Ja zawsze stawiam na klasykę - mała czarna i kolczyki z perłami. Do tego klasyczne beżowe czółenka. Taka stylizacja zawsze mi się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna i dodatki też jak najbardziej trafione. Ja nie mam takiego wyczucia stylu dlatego jak już szukam sobie jakiegoś ubrania fajnego to zawsze też na portalach jak https://kobietadoskonala.pl/ szukam wskazówek jak można taką stylizację upiększyć, po jakie buty czy torebkę sięgnąć, jak też zadbać o swój wygląd na takie szczególne wyjścia. Włosy też trzeba przecież przygotować i do tego koniecznie makijaż super musi być.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger