FOTORELACJA ALTERNATYWNE TARGI ŚLUBNE W GDAŃSKU



Wybaczcie, że musieliście tyle czekać! Niestety taki post wymaga sporo pracy, a więc i czasu, a przy moim grafiku ostatnio jest go bardzo mało. Jednak niepoddam się i wciąż będę dostarczać Wam ślubnych inspiracji. Dzisiaj przedstawiam moją fotorelację z Alternatywnych Targów Ślubnych w Starym Maneżu. Bardzo lubię te targi i mam do nich pewien sentyment, jeśli można tak to określić, nie tylko dlatego, że to moje rodzinne miasto, ale dlatego, że były to moje pierwsze targi ślubne w życiu jeszcze przed założeniem bloga! Któregoś dnia zauważyłam takie wydarzenie na Facebooku, a że byłam spragniona fotografowania pięknych rzeczy pomyślałam, że to będzie świetne miejsce żeby zaspokoić mój "głód" twórczy. Nie zawiodłam się. Można więc powiedzieć, że niejako od tych targów wszystko się zaczęło.



Jak zawszę posty z targów dzielę na dwie części. Tym razem zapytałam Was na Instagramie co chcielibyście zobaczyć w pierwszej części. Wybór padł na: biżuterię, dekoracje i florystykę, fotografów oraz na koniec damską modę ślubną. Zapraszam!

BIŻUTERIA


JUBILERKI


To jest to czego szukałam u nas! Jubilerki to duet tworzący piękną biżuterię ślubna i obrączki, ale nie tylko! Jubilerki mają w swojej ofercie również warsztaty, na których możecie sami wykonać swoje obrączki. 



"Nasza oferta warsztatowa to niezapomniana przygoda i fantastyczna zabawa. Nie musicie znać się na jubilerstwie czy mieć umiejętności plastycznych, by stworzyć swoje i JEDYNE obrączki."

Możecie również wykorzystać do tego swoje złoto lub srebro, a nawet zmienić jego kolor!


"Obrączki są odzwierciedleniem Was samych – bywają różne, tak jak i charaktery." Prosto w sedno!




***


Nie mogło zabraknąć pięknych papierowych kwiatów!





Zolline Jewellery


Obrączki i nie tylko. Osobiście urzekła mnie biżuteria z masą perłową. Obrączki również mają niebanalne wzory. Kto powiedział, że obrączka męska i damska muszą być takie same? Obrączka ma być z Wami całe życie, każdego dnia. Myślę, że warto aby pasowała do Was i waszego stylu.   





FILIMONIKU DESIGN


Coś dla fanów geometrycznych wzorów i minimalizmu. Bardzo lubię taki efekt metalu jak obrabianego w palcach czy chropowatego.




DEKA JEWELLERY


Autorska pracownia biżuterii. Obrączki wykonywane ręcznie na zamówienie.



Bytomski \ Bytomska Jewellery


Rodzinna firma, tworzona przez ojca i córki. Autorska biżuteria wykonywana ręcznie. 

"Wolność i niezależność to dla nas najcenniejsze wartości. Podążamy własnymi drogami, ufamy instynktom i własnym możliwościom" - www.by-jewellery.com/strona/o-nas


Co ciekawe pracownia prowadzona jest w duchu recyklingup-cykling i zrównoważonych surowców.

"Z przyjemnością użyjemy ponownie powierzonego przez Ciebie materiału, lub przerobimy starą biżuterię na nową w duchu up-cyklingu."  - www.by-jewellery.com/strona/o-nas





DEKORACJE I FLORYSTYKA



INSPIRED BY ISOMNIA 


Tropikalne motywy wciąż są z nami. Monstery i liście palmowe stanowią podstawę dekoracji również ślubnych. Tym razem Gośka z Inspired by Isomnia postawiła na zieleń i czerwień, myślę, że te kolory bardzo dobrze "współpracują". Podoba mi się również rozwiązanie w postaci napisu z "neonowego sznurka".



REKWIZYTORNIA & COMPANY DLA STARY MANEŻ


Przytulny kącik, w kórym mogliście usiąść i porozmawiać na temat organizacji Waszego ślubu w Starym Maneżu po raz kolejny zaarażowała Ania z Rekwizytorni.



Rekwizytornia&Company to wypożyczalnia dekoracji oraz oprawa dekoratorska eventów. Ania prowadzi swój biznes w duchu less waste oraz #ethicalweddingpolska. Więcej na ten temat przeczytacie na jej Instagramie > @rekwizytorniaandcompany Zapraszam serdecznie!



nagietki


Na tym stoisku przepadłam. Szklane, minimalistyczne wazony i przepiękne kwiaty. Bardzo wdzięczna sceneria do fotografowania. Nagietki oferują aranżacje florystyczne oraz wypożyczają kwiaty doniczkowe na różne wydarzenia.


Bardzo lubię bukiety z oryginalnymi, nietypowymi kwiatami.

WIANEK DEKORUJE


Trochę mroczniejszy klimat. Ciemne kolory, rogi i czaszki. Jest to dość kontrowersyjne połączenie jeżeli chodzi o śluby, ale ma swoich zwolenników. Co o nim myślicie?





FOTOGRAFIA ŚLUBNA



O ALEBOSCO wspominałam już przy okazji poprzedniej edycji targów i niezmiennie wciąż zachęcam do zapoznania się z ich portfolio.

"Nie zaklinam w kadrach (daleko mi do szaman), nie maluję światłem ale opowiadam historie prawdziwe, piękne z natury, będąc wszędzie tam, gdzie warto uwiecznić nawet najmniejszy szczegół, dopełniający opowieść o Waszej miłości." - Jagoda Bulik ALEBOSCO

Wbrew temu co pisze naprawdę dobrze radzi sobie ze słowem pisanym. Bardzo urzekł mnie tekst w zakładce O nas. < Przeczytajcie sami!



KUDRA FOTOGRAFIA 



Klimatyczna fotografia ślubna tworzona przez dwie Panie: Aleksandrę i Annę. Jak mówią na swoim Instagramie: "Kochamy kawę o poranku oraz naszego psa. Do tego uwielbiamy odkrywanie miejsc, poznawać ludzi i duuużo dobrego jedzenia" Zachęcam do zapoznania się z Instagramem > @aakudra.



FOTOGRAFIA PRAWDZIWA 


Moja imienniczka - Marta zajmuje się fotografią i jak sama mówi "O moich zdjęciach mówię, że są prawdziwe. Resztę musicie zobaczyć i poczuć sami." 

Na stoisku dominował styl boho: makramy, drewno i kwiaty.

Zachęcam do przyjrzenia się jej portfolio, bo robi wrażenie! > Prawdziwe historie
Bardzo spodobała mi się również prezentacja tego w jakiej formie otrzymacie gotowe zdjęcia od Marty. > Album - jak oddaję zdjęcia



MODA ŚLUBNA 


WHITE LOVERS  Aleksandra Trzeszan


Nowa marka od Pani Aleksandry! Oprócz pięknych, delikatnych sukien ślubnych znajdziecie tam również biżuterię i ozdoby do włosów.


"To wynik pasji, niezależności, szukania uniesień i zachwytów, spełniania marzeń i widzenia więcej. To spójna różnorodność, kompilacja ponadczasowej klasyki i współczesnych trendów - zespolenie prostych rozwiązań i dzikości serca!"- Aleksandra Trzeszan Golenia White Lovers






MIŁOŚĆ 



Atelier mody ślubnej, w którym znajdziecie suknie najlepszych polskich projektantów takich jak: Agata Wojtkiewicz, Sylwia Kopczyńska, Karolina Twardowska.



Bardzo lubię fotografować detale sukni ślubnych. Uchwycić najdrobniejsze zdobienia, detale koronki, blask cekinów i kryształków...



dolly's dress


Pełne wdzięku projektowane specjalnie dla każdej Panny Młodej indywidualnie.


"Świat Dolly's to kraina jedwabnych szyfonów, misternie plisowanych tiuli, ręcznie haftowanych kwiatów i koronek – uroczych vintage'owych cudowności, wyszukanych, ukochanych, mających swoją duszę i historię." - dolly's dress



PUDU


PUDU to coś dla odważnych Panien Młodych, które nie szukają zwykłej sukni ślubnej. Marka stworzona przez Joannę Wayne, absolwentkę Gdańskiej ASP, zaprezentowała suknie ślubne w nieco innej odsłonie. W projektach PUDU dominuje minimalizm, geometryczne i asymetryczne formy.   





KONIEC... 
...pierwszej części ! 

Mam nadzieję, że udało mi się dostarczyć Wam inspiracji i/lub ważnych kontaktów do wystawców, którzy będą towarzyszyć Wam w tym najważniejszym dniu ;)

Zapraszam również na profil Alternatywnych Targów Ślubnych, gdzie zajdziecie informacje o kolejnych edycjach targów.



Nie chcesz ominąć żadnego postu?

Obserwuj Bridal blog na Facebooku i Instagramie:


/bridalblogg



1 komentarz:

  1. Akurat na obrączkach nie warto oszczędzać. Wybrałem klasyczny model z żółtego złota na stronie https://diamentobraczki.pl/obraczki-z-zoltego-zlota/. Od ślubu minęło kilka lat, a obrączka wciąż stanowi piękną ozdobę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger