Pierwszy post! Zapraszam!


Witam i zapraszam każdą przyszłą Pannę Młodą, osoby z branży ślubnej, modowej, beauty oraz wszystkich zainteresowanych tematyką tego bloga. Jest to mój pierwszy wpis na blogu. Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czym chciałabym zająć się w życiu zawodowym i jednym z pomysłów była branża ślubno-eventowa. Organizacja przyjęć i eventów zawsze sprzyjała mi ogromną przyjemność. Już w gimnazjum wyszłam z inicjatywą organizacji balu-dyskoteki dla uczniów z ostatnich klas i z pomocą koleżanek zorganizowałam go znacznie pomniejszając proponowane przez szkołę koszty. Ogromną przyjemność sprawiało mi angażowanie się we wszelkie sprawy organizacyjne, czy to w szkole czy w ramach wolontariatu. Obecnie działam w zarządzie Koła Naukowego na Politechnice Gdańskiej.


Interesuje się również modą, makijażem, aranżacją wnętrz i wszelkimi DIY. Od pewnego czasu, gdy rozwinęły się moje umiejętności fotograficzne, chciałam znaleźć sposób dotarcia z moimi zdjęciami do szerszej widowni : ). Mam nadzieję, że ten blog mi to umożliwi. Wraz z nim narodziło się mnóstwo pomysłów na posty, również na cykliczne serie postów. Razem z Wami chciałabym odkrywać tajniki tej branży i powoli poznawać ją od różnych stron.
Mam nadzieję, że ten blog pomoże nie jednej z Was w przygotowaniach ślubnych, a może zainspirują Was i wykorzystacie niektóre porady przy okazji innego przyjęcia,czy eventu lub po prostu skorzystacie z któregoś DIY, pomysłu makijażu, czy stylizacji na co dzień.
Zapraszam serdecznie do śledzenia kolejnych wpisów. :)




Fot: Marta Sauer, zdjęcie wykonane w czasie Alternatywnych Targów Ślubnych w Gdańsku – sukienki od dolly's dress.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger