Powiedz Tak papeterii ślubnej #7

Wciąż szukacie tej jedynej i idealnej papeterii ? Mam dla Was dziś kolejną trójkę wyjątkowych firm/osób oraz ich twórczość. Zapraszam!



WHITE LETTERS


Koperty na zaproszenia ślubne od White Letters (pieczęć).
Jeszcze kilka lat temu nie pomyślałabym, że będę się zajmować papeterią ślubną. Pracowałam w korporacji gdzie zajmowałam się rozliczeniami podatkowymi. Jednak narodziny dzieci często zmieniają perspektywę i w ten sposób hobby, które wypełniało mi czas gdy byłam w ciąży zmieniło się w biznes. Kaligrafia zachwyciła mnie od pierwszych chwil. Zrobiłam kurs i właściwie po kilku miesiącach ćwiczeń znalazłam pierwszych klientów. Zaproszenia były początkowo tworzone na indywidualne zamówienie, z czasem coraz bardziej zaawansowane. Jak dotąd nie udało mi się stworzyć katalogu bo największą frajdę przynoszą mi nieszablonowe zlecenia jak winietki na jesiennych liściach, kamieniach agatowych lub owocach granatu. Ceny wahają się od 17 do 35 zł za zaproszenie.

Delikatne zaproszenia z motywem błękitnym od White Letters.

Zaproszenia ślubne z motywem kwiatowym i pieczęć na zaproszenia (lakowane koperty) od White Letters.
WHITE LETTERS



WYTWÓR ŚLUBNY 



Zaproszenia ślubne z motywem roślinnym (paproć) od Wytwór ślubny.
Od dziecka uwielbiałam malować i kochałam przyrodę. Trafiłam na studia w kierunku 'architektura krajobrazu' gdzie mogłam rozwijać swoją pasję do roślin a także doskonalić warsztat rysunkowy. Zabawy z grafiką komputerową rozpoczęłam już na etapie wczesnego liceum, gdzie starałam się bawić grafiką i obróbką zdjęć. Po zakończeniu studiów trafiłam do Warszawskiej Szkoły Reklamy gdzie mogłam podszkolić się technicznie w programach i sprzęcie do obróbki. Z połączenia pasji i wiedzy zrodziło się pragnienie robienia czegoś wyjątkowego, co będzie produktem użytkowym, przydatnym a jednocześnie pięknym. Uwielbiam otaczać się roślinami i uwielbiam też je malować. Oczywiste więc było to, że to właśnie one zagoszcą w moich ilustracjach a teraz również w zaproszeniach :)

Do wykonywania ilustracji wykorzystuję głównie akwarele, cienkopis a także tablet graficzny. Ilustracje wykonane ręcznie są skanowane w wysokiej rozdzielczości i obrabiane w programach graficznych. efekt końcowy drukowany jest na wysokiej jakości papierze, podkreślającym styl danej kolekcji.
Zaproszenia na ślub z motywem kwiatowym od Wytwór ślubny.

Ceny zaproszeń zaczynają się już od 6 zł za sztukę, w tym wliczona jest już koperta. Istnieje możliwość zamówienia wkładek do zaproszeń oraz dodatków korespondujących z wybranym motywem np. winietki, menu, rozstawę stołów, numery stołów, naklejki na alkohol. Dodatkową usługą jest wykonywanie projektów na zamówienie indywidualne z wzorami malowanymi specjalnie na życzenie klienta. Wzory te są wykorzystywane tylko raz, co daje pewność moim klientom o pełnej wyjątkowości ich projektu.


MAM DLA WAS 5% ZNIŻKI NA CAŁE ZAMÓWIENIE!
(NA HASŁO BRIDALBLOG)

Kwiaty malowane akwarelami wykorzystywane jako motywy zaproszeń od Wytwór Ślubny.

Wszystkie przedstawiane zaproszenia i dodatki wykonywane są na podstawie autorskich ilustracji malowanych akwarelą. Powstają one w mojej zacisznej, porośniętej bujną roślinnością pracowni. To kontakt z naturą daje mi siłę i energię do działania, a także podsuwa najwspanialsze inspiracje, które wykorzystuję w realizacji moich projektów.

Etapy produkcji zaproszeń ślubnych od Wytwór Ślubny.
WYTWÓR ŚLUBNY 


ŚLUB I PAPIER



Efektowane złote geometryczne wzory na zaproszeniach ślubnych od Ślub i Papier.
Większość załogi ślub&papier jest w jakiś sposób związana ze światem sztuki. (kulturoznawcy, graficy, artyści) Lubimy papier i rzeczy ładne i widzimy że klientom nasz zapał też się podoba. Zaczyna wykształcać się bardziej świadomy konsument, który nie chce pozwolić sobie na bylejakość, dostrzega różnice pomiędzy papierem z drukarki a czymś szlachetniejszym. Cena zależy od ilości zamawianych zaproszeń, od ich rozmiaru, od tego czy są uszlachetniane (pokryte folią złotą, miedzianą czy srebrną). Wszystkie ceny są dostępne do sprawdzenia na naszej stronie pod każdym zaproszeniem.
Poza Papeterią ślubną oferujemy dodatki tworzące oprawę samej uroczystości. Winietki na stoły, menu, plany gości, zawieszki na butelki, etykiety, podziękowania, magnesy, napisy z liter czy księgi gości.
Minimalistyczne, eleganckie, retro zaproszenia ślubne z motywem pociągów, podróży od Ślub i Papier.

Zaproszenia ślubne z eleganckim motywem tropikalnym od Ślub i Papier.


ŚLUB I PAPIER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger