PERŁOWY ZAWRÓT GŁOWY: trend w modzie i branży ślubnej


Witam w drugim poście z serii PERŁOWY ZAWRÓT GŁOWY. Dzisiaj przedstawię Wam perłowe inspiracje oraz moje pomysły jak je wpleść w stylizację ślubną oraz motyw przewodni ślubu. Oczywiście (poza biżuterią) mowa tu w większości o sztucznych perłach, a nawet plastiku przypominającym perły. To są moje propozycje na uwzględnienie motywu pereł, niekoniecznie z użyciem prawdziwych pereł. :)

Wspaniała sesja zdjęciowa autorstwa mojej ukochanej Łucji Stefaniuk mua: @wszelakymakeup mod: @angkoor

Co powiecie na takie oryginalne ozdoby w dniu ślubu? Byłby to bardzo odważny makijaż, ale jaki wyjątkowy! Przywodzi mi na myśl diamenciki i brokat, który często dziewczyny "zakładają" na festiwale muzyczne. :)

fot. Łucji Stefaniuk mua: @wszelakymakeup mod: @angkoor

Jest też subtelniejszy wariant, pojedyncze perłowe kropeczki wokół oczu. Jak Wam się podobają?



Jedne z najmodniejszych dodatków tego sezonu jak najbardziej można wykorzystać w dniu ślubu.

Perły nie tylko w makijażu, ale też we włosach! Jest mnóstwo możliwości. Praktycznie w każdej sieciówce znajdziecie teraz perłowe spinki do włosów, wsuwki czy opaski. Zebrałam dla Was sporo inspiracji fryzur z perłowymi dekoracjami. Nie chciałabym jednak wrzucać wszystkich tutaj, więc zamieściłam tylko przykładowe, do których źródła dotarłam (aby korzystać z nich legalnie), więcej propozycji w linku poniżej do poszczególnych folderów na moim koncie na Pinterest'cie.

źródła: www.alexgaboury.com | www.vogue.co.uk fryzura modelek na pokazie Chanel | www.instagram.com/kristin_ess

źródło: Apulia Art

Photo by Angelo Pantazis on Unsplash

Kolejnym dość oczywistym pomysłem na perłowy akcent jest biżuteria. Klasyczny, ponadczasowy sznur pereł? Nowoczesne, proste kolczyki. Możliwości jest mnóstwo, zapraszam do obejrzenia zebranych przeze mnie pomysłów na Pinterest. Link poniżej. 




Photo by Candice Picard on Unsplash

Kolczyki oraz opaska w tym samym stylu pięknie się komponują. źródło: Apulia Art
Propozycje minimalistycznej biżuterii JP Brides we współpracy z Agatą Wojtkiewicz (po prawej)
lub trochę mniejsze kolczyki. źródłoJP Brides

Zamiast koronek i kryształków suknie można ozdobić perełkami. Moim zdaniem taka dekoracja jest bardziej stonowana, elegancka i szykowna, czasem wręcz nowoczesna. Inspiracje znajdziecie w linku poniżej. Przestrzegam lecz przed perłami na spódnicy sukni z tyłu odraz na plecach. Wyobraźcie sobie, że będziecie chciały podczas wesela czy ceremonii usiąść i małe kulki będą się Wam wrzynały w ciało. Weźcie pod uwagę własną wygodę. Możecie zastosować np. doczepianą spódnicą lub pelerynę ozdobioną perłami, które zawsze można zdjąć.



Photo by Celia Michon on Unsplash
źródło: kristenweaverblog.com/ a może tylko prerłowe rękawiczki ?

Znalazłam również kilka dodatków, które można dopiąć o sukni lub po prostu założyć na nią.

>>PERŁOWE DODATKI<<

Perełki znajdziecie również często jako guziczki sukni, a tutaj również w formie paska w talii. źródło: JP Brides

Kolejną alternatywą dla dekoracji na samej sukni jest welon z perełkami. Przepięknie wygląda taki długi opadający na gładką suknie. 



źródło: www.taniamaras.com
Alternatywą dla welonu może być również taka piękna kokarda. źródło: Apulia Art
Kolejną alternatywą są opaski do włosów. Tutaj bardzo delikatne propozycje z drobnymi perłowymi koralikami. źródło: JP Brides

Gdzie by tu jeszcze przyczepić perełki? Do butów! Pojedyncze, duże jak przy tych cudeńkach ze zdjęcia, w których się sekretnie kocham od jakiegoś czasu; kilka drobnych na paseczkach sandałów; czy może całe buty pokryte maleńkimi perełkami? Link z inspiracjami na Pinterest poniżej.

Sesja zdjęciowa Yes, I do photography w Villa Love. Buty: YES I DO

>>BUTY ŚLUBNE ZDOBIONE PERŁAMI<<



Sesja zdjęciowa Yes, I do photography w Villa Love. Buty: YES I DO



PERŁOWE WESELE


Oprócz perłowych pomysłów na stylizację dla Panny Młodej mam parę propozycji na organizację wesela z perłowym motywem. Subtelny, elegancki lub jako element motywu morskiego.

Zdjęcie tortu z pracownia słodkie autorstwa Pauliny Branieckiej z targów Back to Nature. >>LINK<<

Gładki tort ozdobiony perełkami, a może z całą ostryga? Ich wnętrze może również pięknie się mienić. Masa na torcie może też mieć piękny perłowy kolor. Inne inspiracje co do tortów w linku poniżej.

>>TORT<<

Słodkości przygotowane przez Karpicko na Back to Nature V.

Perły, a więc i ostrygi. W tych muszlach powstaję te cuda natury, więc wspaniale wpiszą się w motyw i dekoracje. A jeżeli jeszcze nie czytaliście moje pierwszego postu z tej serii o samych perłach to serdecznie zapraszam >>LINK<<..

kaligrafia i papeteria Aga Pisze Calligraphy

Bardzo spodobał mi się pomysł połówek ostryg jako winietek. We wnętrzu kaligrafujecie imię każdego z gości, możecie też dołączyć sztuczną perełkę. Inspiracje jak wykorzystać muszle w stylowych dekoracjach w linku poniżej.


>>DEKORACJE<<


Inspiracje z pięknej sesji stylizowanej www.stylemepretty.com

Widziałam również przepiękne projekty papeterii w kształcie muszli z masą perłową. Można też oczywiście przyczepić perełki do papieru jako dekoracja lub wykorzystać wzór pereł lub muszli.

>>PAPETERIA<<



Propozycja minimalistycznej papeterii ozdobionej perłowymi  dodatkami. źródło: Wedding Mark & JP Brides

źródło: Wedding Mark & JP Brides



Mam nadzieję, że udało mi się przekonać Was do tego trendu, mimo przesądu, że prawdziwe perły na ślubie przynoszą łzy, i że moja kolekcja inspiracji Wam się przyda podczas organizacji ślubu. Na moim koncie Pinterest znajdziecie ich mnóstwo niemal z każdej kategorii, nie tylko ślubnej. Zapraszam również na moje konta na social mediach dzięki, którym nie ominie Was żaden post na blogu ani konkurs.


Instagram @bridalbloger

Facebook: /bridalbloger



3 komentarze:

  1. Przecudne te możliwości! A buty faktycznie zjawiskowe :) Zainspirowałaś mnie by się zastanowić jak można perły wykorzystać poza ślubnym tematem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja to się na takiej modzie nie znam , prędzej na takiej https://cavaricci.pl/16-sukienki/ , ale moim zdaniem świetnie to wszystko wyszło. W ogóle to są moje kolory i ja chętnie je zakładam, nie tylko na ten jeden dzień. Pięknie zdjęcia i uchwycenie chwili. Pozostaje mi się zainspirować i szukać w Cavariccci ;) .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger