Alternatywne Targi Ślubne 20.10.2019 Stary Maneż

Alternatywne Targi Ślubne w Gdańsku zawsze będę darzyła sentymentem. To tutaj po raz pierwszy wybrałam się z aparatem i dowiedziałam się jak bardzo rozbudowana, piękna i ciekawa jest branża ślubna. Wybrałam się tam z głodu kreatywności, pięknych przedmiotów i odnalazłam swoje miejsce!




Zapraszam dzisiaj, na krótką relacje z już 8 edycji tego wydarzenia oraz zapraszam serdecznie już w tę niedzielę do Starego Maneżu na 9 edycję, podczas której na pewno znajdziecie mnóstwo inspiracji oraz możecie wziąć udział w warsztatach ekologicznego makijażu i posłuchać wykładu o ślubach w duchu zero waste. Ja już się nie mogę doczekać! >>Link do wydarzenia na Facebooku<<


Marka bieliźniana oferująca zmysłową, delikatną, ale i odważną bieliznę. Jak sami piszą:

"To bielizna zarówno dla romantyczek, jak i pewnych swojej kobiecości dziewczyn, które nie boją się spróbować czegoś nowego, lubią zaskakiwać i być zaskakiwane. Marka przeznaczona jest dla każdej kobiety, niezależnie od wieku, orientacji czy przekonań."




Bardzo się ucieszyłam gdy ujrzałam to stanowisko! SILENT DISCO weddings, czyli wypożyczacie słuchawki dla wszystkich gości i muzyka leci tylko na słuchawkach, pozostali mogą spokojnie w ciszy jeść i prowadzić rozmowy przy stołach. To bardzo fajna zabawa, przyjazna dla starszych osób, którym przeszkadza głośna muzyka oraz dla środowiska (zwierzęta również nie przepadają za hałasem), a widok tańczących ludzi do ciszy jest niepowtarzalnie zabawny!

SILENT DISCO weddings


Suknie ślubne od salonu Alisa najbardziej rzuciły mi się w oczy akcenty retro, trochę a la Jane Austen czy Ania z Zielonego Wzgórza, może to ten uroczy kapelusz :)

Alisa

Ah to rozświetlenie ! Agnieszka Nowacka MakeUp Artist
Zdobimy bo lubimy postawili na motywy tropikalne i złoto. Wyszło pięknie!

Co roku, a właściwie, co każdą edycję, niezmiennie jestem zachwycona stoiskiem Art trend i sukniami Anny Kara, zwłaszcza tą pięknością na zdjęciach u góry!


Co nieco papieru ze swoimi pięknymi zaproszeniami. Szczególnie spodobały mi się złote kółeczka jako ozdoba oraz błyszczące chwosty<3 Dodatkowo znalazł się również ich Organizer Ślubny, nie miałam niestety czasu przeglądnąć go dokładnie w środku, ale prezentuje się pięknie i elegancko.



Jeśli szukacie fotografa z wrażliwym okiem i wyczuciem to biegnijcie do Marty<3
Niezmiennie zachwycają mnie jej zdjęcia, które oglądam na Instagramie.
.


Kwiatografia zaprezentowała dekoracje stołu oraz kompozycje kwiatowe w kolorach różu, żółci raz czerni i złota. Całość prezentuje się bardzo nowocześnie i radośnie.

Jeśli szukacie niebanalnych i ręcznie robionych albumów to zapraszam do Introligatorki!
Zaś po dodatki dla Panów do Nie tylko dla Dżentelmenów. Garnitury, krawaty, muchy, skarpetki, spinki do mankietów i wiele innych. Najlepszej jakości i w niebanalnych wzorach.

Moje ulubione stoisko to absolutnie tak pięknie pracownia dekoracji. Chyba najwięcej czasu i zdjęć wykonałam właśnie tutaj. Brudny róż, biel i kremowe akcenty.



Zjawiskowe suknie Aleksandry Trzeszan White Lovers.


Piękna papeteria Watercolor Stories.  

Słodkości Little Friday.


Udekorujmy to! postawili na mroczną aranżację niczym na Halloween, bardzo odważnie. Rozmawiałam z Panią, która powiedziała mi, że bardzo często aranżują wesela z motywem Alicji w Krainie Czarów. Zaskakujące!

Tortorama: zawsze pięknie, oryginalnie i pysznie!

Oryginalne, rzemieślnicze obrączki, a może warsztaty, podczas których wykonacie je własnoręcznie?! Jubilerki mają dla Was to wszystko na raz.
Jeśli nie macie czasu samodzielnie wykonać prezencików dla gości, a krówki i magnesy na lodówkę Wam się znudziły, to możecie zamówić słoiczki jako podziękowania dla gości: wybrać co będzie w środku oraz jak zostaną ozdobione, aby wszystko pasowało do oprawy całego wesela.
Te urocze rysunki można poznać z daleka! To on(k)a ! Szczególnie podobają mi się portrety Par, na których Weronika uwzględnia wszelkie ich zainteresowania, pasje, pupili itd ;)

Wyjątkowym odkryciem tej edycji jest zdecydowanie Ślubokręt, czyli organizatorzy ślubów plenerowych. Spytacie co w tym wyjątkowego? Otóż to, że oferują oni również śluby kościelne(!) w plenerze. Możecie za ich pośrednictwem "wynająć" księdza na ceremonie lub poprosić o przygotowanie całej aranżacji oraz dekoracji.











Na koniec, nie mniej pyszne, NOTOCIACHo. Ich torcik zagościł na mojej pierwszej sesji stylizowanej i okazał się nie tylko piękny, ale i pyszny!

Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja relacja i że zobaczymy się podczas 9 edycji w najbliższą niedzielę, ja ,jak zwykle, będę krążyła wśród tłumu z aparatem i na pewno nie ominę wspomnianych warsztatów i wykładu! Do zobaczenia!

PS.Jeśli jesteś jednym z wystawców i chciałbyś dostać te i inne zdjęcia swojego stoiska w więszym formacie to proszę o kontakt mailowy :)

bridalbloger@gmail.com


Nie chcesz przegapić żadnego postu?


Śledź Bridal blog na social mediach!


Instagram @bridalbloger

Facebook: /bridalbloger




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger