SISTERHOOD: sesja zdjęciowa Marty Gutsche

Witam Was w krainie pełnej sielanki, delikatności, subtelności ze szczyptą magii. Taką oto piękną scenerię stworzyła Marta Gutsche. Może nie jest to typowo ślubny post, ale myślę, że taka sesja może skłonić do refleksji nad swoją kobiecością i wrażliwością. Pozwoliłam sobie nawet wrzucić kilka cytatów, które moim zdaniem świetnie się tu komponują. Oczywiście taka sesja może być też świetnym pomysłem na wieczór panieński. Będzie ona świetną pamiątką dla Was wszystkich! Teraz kilka słów o wizji jaka narodziła się w głowie Marty :)

"A melodie wygrywał mi stary drewniany stół, zastawiony kwiatami, porcelaną, ceramiką z historią, usiany smacznymi dobrociami. Stół miał stać pośród tajemniczej, magicznej przestrzeni. Konkretów nie było, ale miało być to alegorią stołu Szalonego Kapelusznika z Alicji w Krainie Czarów. Ten motyw nie miał być nachalny, miał być zaledwie muśnięciem. Miał być kamieniem węgielnym, z którego swoje pędy puściłaby bujna latorośl sielanki, którą tak uwielbiam portretować! Sielanki nasączonej światłem i ciepłem, szczerym śmiechem i pogodną spokojnością." 


Bo łagodność to naprawdę stan duszy. Ładne są nie te dziewczyny, które malują sobie usta czerwoną szminką, ale te, które chcą przytulać innych, gdy źle się czują, te które z nieśmiałością mówią o tym, czego się boją i, że czegoś nie rozumieją. Te, które potrafią powiedzieć, że sobie nie radzą(…). Ładne są te, które chcą mówić prawdę.

~Małgorzata Halber



O mojej kobiecości świadczy moje serce i moja dusza. Nie potrzeba piersi, żeby być kobietą, matką, żoną, siostrą, córką, siostrzenicą, ciotką, babką, matką chrzestną, pisarką, przyjaciółką, kochanką. Ale żeby pełnić te role, trzeba żyć. ~Regina Brett










fotografie: Marta Gutsche
modelki: Alina, Iga, Estera
makijaż: Aga Jarosz Makijaż
dekoracje: Kasia z Mieszkanie w Kamienicy
stylizacje: Elementy Studio
relacja wideo: Marek


Osobiście jestem zachwycona efektami sesji i myślę, że nie jedna marka odzieżowa lub linia perfum chciałaby mieć taką kampanie! Zapraszam również gorąco do odwiedzenia postu, w którym Marta zdradza nieco szczegółów zza kulis sesji :)


SESJA W STAREJ SZKLARNI




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger