Targi Concept Wedding oczami Gosi (zielonydeszcz)

Kochani! Dzisiejszy post jest w dość nietypowej formie ponieważ nie został napisany przeze mnie! Autorką tekstu oraz ZDJĘĆ jest moja droga Gosia (@zielonydeszcz), która prowadzi własnego bloga dotyczącego fotografii, jej codzienności, przeczytanych książek, zjedzonych potraw i rzeczy przeróżnych (Drobne myśli i małe fotografie). Gosię poznałam poprzez Instagram. Znamy się już 3 lata! Znałyśmy się jeszcze przed powstaniem tego bloga, na samym początku studiów, przed zaręczynami Gosi i muszę z tego miejsca jej serdecznie podziękować za wsparcie jakie mi daje. Zawsze stara się mi doradzić, pomóc z własnego "blogowo-fotograficznego" doświadczenia. A oprócz tego wszystkiego po prostu lubimy spędzać razem czas! "Skorzystałam" więc z tej naszej znajomości oraz faktu, że Gosia niedługo bierze ślub we Wrocławiu i poprosiłam, żeby odwiedziła choć na chwilę w moim imieniu targi Concept Wedding. Zapraszam więc na krótką relację Gosi i najciekawsze jej zdaniem elementy tego wydarzenia.



Targi Concept Wedding we Wrocławiu idealnie wpisują się w nurt alternatywnych targów ślubnych - spokój i piękno to pierwsze słowa, jakie przychodzą do głowy na myśl o tym wydarzeniu. W jednym miejscu spotkało się wielu lokalnych twórców - fotografowie, cukiernicy, floryści, dekoratorzy, muzycy i wielu innych - nie sposób wybrać z nich tych, którzy zrobili na mnie największe wrażenie, bo u każdego (naprawdę każdego!) znalazłam coś, czym mogłabym się zachwycać.




DZIEWCZYNY OD ZDJĘĆ


Jagoda i Sandra tworzą uśmiechnięty duet, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Czarują aparatami - nie można tego inaczej ująć. Ich zdjęciami zachwycam się od dawna. Każde ujęcie przepełnione jest emocjami, nutą tajemnicy tworzącą klimat nie do podrobienia. Poza reportażami ślubnymi dziewczyny tworzą sesje indywidualne, które z pewnością będą pamiątką na długie lata.




PAPERPLANT


Jedna z najładniejszych papeterii, jakie widziałam. Delikatność motywów i różnorodność kwiatowych wzorów w połączeniu z ekologicznym papierem i sznurkiem jest (przynajmniej dla mnie) kwintesencją rytmu slow w ślubnej modzie. A Paperplant to nie tylko papeteria - mogą dla nas stworzyć wszystkie dodatki ślubne zaczynając od winietek czy pudełeczek na słodkości i kończąc na girlandach, a potem połączyć je z kwiatowymi dekoracjami. Wszystko wygląda absolutnie przepięknie (dla takich dekoracji mogłabym brać ślub co roku)!

Tylko dodam od siebie, że papeteria od peperplant gościła już u mnie na blogu w poście z serii Powiedz Tak papeterii ślubnej (LINK).



CAMPANULA FOTOGRAFIA & ALBUMY RĘCZNIE ROBIONE


Te ręcznie robione albumy od razu przykuły moją uwagę. Przypomniały mi trochę stare albumy rodzinne, zdjęcia przyklejone na grubych stronach, ich opisy robione przez mamę, ich niepowtarzalność. Albumy u Campanuli są absolutnie wyjątkowe, każdy jest zupełnie inny, indywidualny, robiony od samego początku ręcznie. Albumy mogą być dodatkiem do reportażu ślubnego lub indywidualnej sesji, ale równie dobrze mogą być osobnym zamówieniem - myślę, że warto to rozważyć i sprezentować sobie taką pamiątkę.

www.campanula-foto.pl





SŁODKI BUFET ORAZ DREAM DECO


Stoisko Słodkiego bufetu przyciągnęło mnie z dwóch powodów. Pierwszym był przepiękny tort i małe pavlowy z malinami, wyglądające przepysznie. Drugim były ulotki - to jedyne miejsce na targach, w którym ulotki miały podany zarys cenowy - bardzo to sobie chwalę podawanie takich informacji.

@slodkibufetwroc





Najpierw zauważyłam wesołe naklejki z hasłem - nazwą cukierni. Potem spróbowałam ich tortu na bazie ciemnego biszkoptu z lekkim kremem z mascarpone, owocami i z odrobiną słonego karmelu i się rozpłynęłam. On Zmywa prowadzone jest małą manufakturą prowadzoną z pełnym zaangażowaniem i ogromną pasją, wystarczyła chwila rozmowy na targach, żeby nie mieć co to tego żadnych wątpliwości. W takich miejscach wszystko jest przepyszne!

onzmywa.pl







MAM WYPIEKI


Czarny tort pierwszy rzucił się w oczy, potem zauważyłam też dziesiątki przepięknych ciasteczek, każde w innej nowoczesnej formie. Stół sam w sobie tworzył fantastyczną dekorację, jedną z najlepszych na całych targach, a ciastka okazały się być przepyszne - z trudem powstrzymałam się przed spróbowaniem wszystkich!

Mam wypieki







KWIATOWE CIASTA






FREE WOOD


Drewniane dekoracje od Free Wood to coś, co idealnie wpasowało się w klimat wszystkich ślubów w rytmie slow, bez niepotrzebnego stresu i napięcia, w zgodzie z naturą i własnymi emocjami. Spojrzałam na nie i od razu przeniosłam się myślami gdzieś do domku w górach między drzewami, pełnego ciszy i miłości. W manufakturze Free Wood można stworzyć w drewnie właściwie wszystko, mnogość detali wycinanych laserowo w drewnie sprawia, że każda rzecz - od malutkich pierścieni na serwetki do dużych dekoracji ściennych jest niepowtarzalna.


www.frewoodpl.etsy.com







POMPONIERKA I KWIATKARIUM


Małe kolorowe pomponiki pojawiające się w dekoracjach ślubnych to, choć prosty, bardzo nietypowy pomysł. Pomponiki dodają dekoracjom mnóstwo uroku i lekkości, sprawiają, że wszystko jest bardziej radosne i mniej sztywne. Połączenie ich z kwiatowymi kompozycjami na pewno stworzy niepowtarzalny efekt.

Kwiatkarium

Pomponierki






PS. Wizytówki Pomponierki były z pomponikami, a Kwiatkarium miało koperty z nasionami kwiatów - jak się nie zauroczyć?!








O Annie i jej zdjęciach wspominałam
też w relacji z Targów Happy Together (TU).


Fotografia, która jako jedyna z dwóch zwróciła moją uwagę. Większość zdjęć Anny opiera się na przepięknych sesjach plenerowych, pełnych przestrzeni i świeżej, prawdziwej natury. Nie każdy fotograf potrafi zrobić dobrą ślubną sesję w wysokich górach - Anna robi je fantastycznie! Wszystkie zdjęcia, które wyszły spod jej ręki wyglądają pięknie, są najwyższej jakości i w stu procentach oddają najważniejsze momenty.

www.annakrupka.com/pl






Mam nadzieję, że podobałam Wam się taka mała odmiana, spojrzenie z perspektywy innej osoby, o nieco innym guście i wrażliwości. Serdecznie dziękuje Ci Gosi za tę relację i piękne zdjęcia, a Was gorąco zachęcam do odwiedzenia jej bloga oraz social mediów!



@zielonydeszcz 



conceptweddings.pl




2 komentarze:

  1. Czytając Twój post zwróciłam uwagę na zaproszenia!
    Chyba z takimi się jeszcze nie spotkałam :)

    W wolnych chwilach zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie są oryginalne ;D Dziękuję i chętnie odwiedzę. :)

      Usuń

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger