FLOWER STORIES KONFERENCJA 2020 - wyjątkowe wydarzenie dla branży florystycznej i ślubnej

Kochani dzisiejszy post chciałabym skierować do osób z branży, a konkretnie do florystów, dekoratorów czy konsultantów ślubnych lub osób, które dopiero chciałyby rozwinąć biznes w tym kierunku. Chciałabym Wam przedstawić nadchodzące wydarzenie, które już od samego początku przykuło moją uwagę, więc bardzo się ucieszyłam gdy organizatorka - Sonia zwróciła się do mnie z zapytaniem o patronat medialny. Nie wahałam się ani chwili. Ostatnio również związałam się z branżą florystyczną zawodowo, więc bardzo chętnie zgłębiam wiedzę w tym kierunku. Pamiętam nawet, że jako mała dziewczynka bawiłam się w kwiaciarnie i udawałam, że układam wspaniałe kompozycje :)


Jest to absolutnie nowatorskie podejście do branży jak i do samej formy konferencji. Jak podkreślają sami organizatorzy jest to konferencja w formie warsztatowej! Chcecie wiedzieć czemu warto tam być? 



  • Konferencja obejmuje dwa dni: dzień teorii oraz dzień warsztatów,
  • Prelegenci konferencji to osoby znane i doceniane w branży, nie tylko na polskim rynku, ale również za granicą (>>LISTA PRELEGENTÓW<<),
  • Dowiecie się jak wprowadzić do swojego biznesu zasady zgodne z ruchem zero waste oraz zrównoważonej florystyki,
  • Nauczycie się jak trafiać do bardziej świadomych klientów,


  • Konferencja skupia się nie tylko stricte na florystyce, ale również na prowadzeniu biznesu m.in. na tym jak pogodzić macierzyństwo z biznesem, jak współpracować z konsultantem ślubnym oraz jak tworzyć portfolio swoich prac.
  • Poznacie nowe techniki florystyczne oraz najnowsze trendy w branży,
  • Jest to również świetna okazja do poszerzenia swoich kontaktów biznesowych i zapoznania ludzi z branży. Organizatorzy mają również na celu stworzenie pozytywnej, wspierającej się społeczności, a nie konkurencyjnej za wszelką cenę.



Pomysłodawczynią konferencji jest Sonia Twardoń - florystka, dekoratorka, stylistka i twórczyni marki Flower Stories. Pracowała przy wielu wspaniałych realizacjach w Polsce i za granicą, jej prace były publikowane na znanych blogach i w magazynach ślubnych. Jest również twórczynią pierwszego polskiego kursu naturalnej florystyki online oraz prowadzi florystyczne webinaria. Miałam przyjemność brać udział w jednym z nich). Jest również propagatorką zrównoważonego, nowoczesnego podejścia do florystyki, nie tylko ślubnej. Do tego jest żoną i matką oraz zwiedziła spory kawałek świata! Naprawdę podziwiam i gratuluję wszelkich osiągnięć. Mam również nadzieję, że ta konferencja będzie kolejnym z nich!


Konferencja odbędzie się w Poznaniu w pięknych wnętrzach Concordia Design 23 i 24 marca. Mam przyjemność brać udział w części wykładów dnia pierwszego i z wielką chęcią Wam opowiem o swoich wrażeniach z konferencji. Jestem jednak już pewna, że będzie pięknie i że zdecydowanie warto tam być.

Więcej informacji znajdziecie na stronie konferencji. Tam również możecie zakupić bilety. Śpieszcie się bo rozchodzą się i to po całej Polsce! Do zobaczenia ;)

>>KONFERENCJA.FLOWERSTORIES.PL<<



Nie chcesz przegapić żadnego postu?

Śledź Bridal blog na social mediach!

Instagram @bridalbloger

Facebook: /bridalbloger






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger