POWIEDZ TAK PAPETERII ŚLUBNEJ #10

Seria postów o papeterii ślubnej została przeze mnie zatrzymana ponieważ czułam, że wyczerpałam już ciekawe propozycje, ale przez ten czas nie przestawałam szukać. Głównie dzięki częstym odwiedzinom na targach ślubnych oraz poszukiwaniach na Instagramie odnalazłam kolejne cudowności, które koniecznie muszę Wam pokazać! Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno jak ja na powrót tej serii, a jeśli jej jeszcze nie znacie to zapraszam tutaj:




Paper Matters



Pomysł na stworzenie Paper Matters powstał z połączenia zajawki na papier i typografię, a do wejścia na rynek ślubny zachęciły mnie przyjaciółki - Aga z Babiego Lata i Ala z Shy Ribbons dla której zaprojektowałam pierwsze zaproszenia. Na codzień zajmuję się projektowaniem graficznym, głównie identyfikacją wizualną nowo powstających marek. Współpracuję głównie z dziewczynami i uwielbiam to! Skończyłam liceum plastyczne i ASP w Łodzi więc projektowanie jest ze mną od zawsze. Pomyślałam by stworzyć zaproszenia najlepszej jakości - papiery i literki dobieram bardzo starannie, forma jest raczej minimalistyczna a wszystko jest przemyślane od początku do końca. Papiery są niesamowite, każdy jest inny w dotyku i wspólnie tworzą piękną paletę kolorów. Kilka wzorów mam jeszcze w przygotowaniu, bawię się tym i komponuję te elementy dla czystej przyjemności. Chciałam wyjść na przeciw oczekiwaniom osób, które szukają bardzo stylowych i eleganckich zaproszeń.


Cena za zestaw wynosi 7 zł. W skład zestawu wchodzi karteczka A6, 2x karteczka A7 i koperta.
Na hasło: Bridal blog dostaniecie 10% rabatu !

Paper Matters





White limonium


Powstanie "White limonium" było dość niespodziewane i nieplanowane. Do tworzenia papeterii zmotywowało mnie moje własne przyjęcie weselne. Podczas poszukiwań idealnych zaproszeń na tę wyjątkową chwilę natrafiłam na papier czerpany, który w całości skradł moje serce! Ta gramatura, zapach, niekwestionowana wyjątkowość. Wiedziałam, że chcę aby to właśnie on był motywem przewodnim wszelkiej wykorzystanej przeze mnie papeterii. Od tego wszystko się zaczęło. Dodatki stanowią elementy, które od lat kolekcjonuję i na których widok serce mi przyspiesza, tj suszone kwiaty, rośliny i piękne, delikatne materiały. Łączę je wszystkie ze sobą i tak powstają projekty zaproszeń. Zarówno powielane jak i tworzone są całkiem nowe projekty. Wszystko utrzymane jest jednak w ciepłej tonacji kolorystycznej i prostej formie.
Uważam, że piękno tkwi w prostocie, delikatności. Naturalne produkty nie potrzebują "krzykliwej" formy. Są piękne same w sobie. A dodając do tego motyw przyjęcia, wydarzenia, ludzi których chcemy nimi obdarzyć zyskują jeszcze bardziej na wartości.



Od najprostszych elementów od 4 zł do pełnych zaproszeń do 15 zł za sztukę. Jednak cena za całość projektu uzgadniana jest indywidualnie.

White limonium





MY SWEET LETTERS



Mam na imię Dominika i od liceum zaproszenia ślubne, a konkretnie tworzenie ich stały się moją pasją. Początkowo zaczęło się to od nauki malowania akwarelami, szkiców i kaligrafii. Przeglądałam tysiące zdjęć i filmików w poszukiwaniu inspiracji. Miałam potrzebę tworzenia czegoś pięknego i trwa to do dziś. Jestem w 100% samoukiem. Tworzę zaproszenia ślubne, kartki podarunkowe, które goście dają w prezencie parze młodej. Wszystko to staram się dostosować do indywidualnych potrzeb klienta ale i do stylu całej uroczystości. Kocham tą delikatność i lekkość całego wydarzenia i staram się to pokazać w moich pracach. Wszystko jest w minimalistycznym stylu, z ukazaniem najważniejszych detali. Uwielbiam fakturę papieru, kaligrafię i transparentność kalki, która daje uroku i piękne wykończenie. A do tego wszystkiego ważne są dodatki ślubne jak winietki, menu itd, które dopełnią to wszystko. Trzymam się reguły, że zaproszenia ślubne to wstęp i przedsmak tego co będzie w tym pięknym dniu.



Ceny wahają się od 9 zł - 20 zł

MY SWEET LETTERS



Jak Wam się podoba powrót Powiedz Tak papeterii ślubnej? Ja jestem zachwycona, że wciąż znajduję takie śliczne nowości na rynku ślubnym. Mam nadzieję, że Wam również przypadły do gustu. Pamiętajcie też o zniżce! Jeśli macie pomysł kogo miałabym zaprosić do tej serii lub sami tworzycie papeterię i chcielibyście się tutaj znaleźć napiszcie do mnie: bridalbloger@gmail.com

Wszystkie posty z tej serii znajdziecie tutaj:

Nie chcesz przegapić żadnego postu?

Śledź Bridal blog na social mediach!

Instagram @bridalbloger

Facebook: /bridalbloger



1 komentarz:

  1. Prezent z grawerem jest świetnym pomysłem na różnego rodzaju pamiątki po ważnych uroczystościach. Dlatego chciałbym Wam polecić sklep https://grawercom.pl/z-okazji/prezent-na-chrzest, w którym możecie zakupić prezent na chrzest i wiele innych akcesoriów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger