TWÓJ ŚLUB PRZED OBIEKTYWEM: Ewa Lena Brzozowska Photography


Fotografią zajmuję się od 15 lat. 


Dlaczego zajmuje się Pani fotografią?

Dla mnie fotografia to czysta magia. Chociaż fotografuję od wielu lat to przed kazdą sesją przechodzi mnie dreszcz, co się zdarzy, czy magia zadziała? Czy złapię kadrami prawdę która poruszy oglądającego ? A może wykreuję taki klimat że ktos poczuje chłód paryskiego świtu gdy moja cudowna para Tatiana i Gary całowali się w deszczu.


Dlaczego akurat fotografia ślubna?


Chyba żaden inny rodzaj fotografii nie niesie tylu wyzwań ze sobą. W dniu ślubu dużo się dzieje, jest nagromadzenie emocji, zdarzeń, dużo adrenaliny, to uzależnia tak, że na każdy zaczęty sezon nie moge się doczekać. Jednocześnie szczerze wierzę, że zdjęciami tworzę jakby kapsuły czasowe dla przyszłych pokoleń albo dla pary, która fotografuję. Liczę na to, że zdjęcia przywołają im emocje o których może zapomną w codziennym biegu.



Realizujemy:


Sesje realizujemy:


Realizowałam już zlecenia za granicą we: Francji, Hiszpanii oraz Tajlandii. 


Jak Pani radzi sobie z klientami wstydliwymi, niepewnymi siebie, zestresowanymi przed aparatem?



Sama jestem wstydliwa ;) myślę że to pomaga gdy fotograf jest zwykłym ciepłym człowiekiem, nie wymusza, daje wolność otwarcia się w swoim tempie, gdy mi klienci zaufają dzieją się cuda :)

Jaki jest przedział cenowy Państwa usług?


Moim najczęściej wybieranym pakietem jest reportaż z dnia ślubu, max 12 godzin, cena ok. 5000 złotych. Często tez pary wykupują u mnie same plenery, tu zakres cenowy jest spory - w zaleznosci od terminu, odległości etc.


Dojazd do klienta dodatkowo płatny




Jakby Państwo opisali styl/klimat swoich zdjęć?


emocjonalne, ponadczasowe, malarskie

Co jest dla Państwa najważniejsze podczas realizacji zlecenia?


Zaufanie i prawda.



Jak wygląda pierwsze spotkanie z Parą Młodą (nowymi klientami)? 


Często jest to rozmowa która w niewielkiej części dotyczy fotografii :) Rozmawiamy o podróżach, książkach, filmach, mam wrażenie, że do mnie trafiają specyficzne pary, o podobnej wrażliwości. To jest podstawa do rozmowy.

Ile zdjęć i w jakiej formie dostarczają Państwo klientom? (chmura, e-mail, ozdobne pudełka i pendrive'y, fotoksiążka, na papierze...)



To zależy od zlecenia, przy najczęstszym reportażowym pakiecie są to odbitki w pięknym pudełku, pendrive i galeria internetowa.






Na koniec kilka słów od Pani Ewy:



Nie jestem dobra w reklamowaniu siebie, ale wierzę w to, że w swoją prace wkładam całe serce, moje wieloletnie doświadczenie i czułe oko wystarcza, by pamiątka cieszyła przez lata.


NA HASŁO "BRIDALBLOG" PRZY PODPISANIU UMOWY OTRZYMACIE DARMOWĄ MINI SESJĘ NARZECZEŃSKĄ!




Jesteście oczarowani zdjęciami Pani Ewy? Odwiedźcie jej stronę internetową !


Ja natomiast zapraszam Was do śledzenia całej serii postów o fotografach:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bridal blog , Blogger